Shopping cart

FAQ

FAQ

NAJCZĘSTSZE PYTANIA

Nie ma jednoznacznej odpowiedzi. Wszystko zależy, czy usterka / naprawa dotyczy jednego problemu, czy szeregu z sobą powiązanych. Są usterki, które mniej więcej potrafimy oszacować czasowo. Są takie, które potrzebują więcej czasu - trwają kilka dni. Druga sprawa to czas na sprowadzenie części, terminów u dostawców.

Nie praktykujemy wydawania aut zastępczych. Wiemy natomiast, że jeśli auto jest robione z ASO - to w ubezpieczeniu jest zapis o aucie zastępczym, które wynajmowane jest przez ubezpieczyciela na okres zapisany w umowie ubezpieczeniowej.

Zwyczajowo na najwyższej jakości zamiennikach. Jednak, na wyraźne życzenie Klienta montujemy często części oryginalne / OEM. Informujemy zawsze o cenie takich komponentów.

Tak. Zdajemy sobie sprawę, że naprawa auta to często znaczny wydatek w budżecie, dlatego nie narażamy naszych Klientów na koszty bez ich wiedzy. Wszystkie poważniejsze zakupy konsultujemy na bieżąco.